Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Mobilt BankID

Med Mobilt BankID kan du snabbt och säkert legitimera dig digitalt, exempelvis när du ska swisha, deklarera och logga in i vår app.

Se filmen om hur du skaffar Mobilt BankID

I internetbanken

1. Ladda ner BankID säkerhetsapp från App Store eller Google Play till din mobiltelefon.
2. Logga in i internetbanken, via swedbank.se, med säkerhetsdosa. Har du ingen dosa? Besök närmaste bankkontor.
3. I menyn till vänster, tryck på Hantera tjänster.
4. Tryck på Hantera Mobilt BankID.
5. Tryck på Läs mer och beställ under Mobilt BankID och följ instruktionerna. Klart!

I appen för privatpersoner

1. Ladda ner BankID säkerhetsapp från App Store eller Google Play till din mobiltelefon.
2. Logga in i Swedbank-appen med din säkerhetsdosa. Har du ingen? Besök närmaste bankkontor.
3. Tryck på menyraden uppe i högra hörnet.
4. Tryck på Inställningar.
5. Tryck på Hantera tjänster.
6. Tryck på Mobilt BankID.
7. Tryck på Beställ Mobilt BankID
8. Godkänn villkoren och följ instruktionerna. Klart!

Stäng
 

Behöver du mer hjälp?
Ring 063-19 74 26

BankID support hjälper dig med dina frågor om Mobilt BankID alla dagar 07-23, med undantag för storhelger. Du kan spärra Mobilt BankID i internetbanken eller på bankkontoret.

Appen för privatpersoner

Appen spara och placera

Appen för företag

Appen för företag

Mobilbanken Företag

e-kort

Stäng Skriv ut